Huisregels
KNWV volgt 2 principes : “first come , first served” om gelijke kansen en rechten voor iedereen te garanderen , en ”1 ticket per persoon per activiteit”. De bestellingen worden chronologisch door de server verwerkt .
Constateren we een dubbele inschrijving dan schrappen we er eentje, schrijft u voor eenzelfde activiteit op 2 verschillende datums in , dan sturen we u een mailtje voor overleg over uw keuzes.
Verder draagt KNWV ook de regel ” Collegialiteit en respect voor elkaar” hoog in haar vaandel. Net zoals u verwacht van uw patiënten, verwacht KNWV van haar deelnemers dat zij zich tijdig afmelden op info@knwv.be zodat wij uw ticket aan een collega verder kunnen geven. Kan u op het laatste nippertje toch niet aanwezig zijn (ziekte , autopanne bv), dan willen we ook dat graag vernemen .
KNWV behoudt zich het recht voor collega’s
– op wachtlijsten voor ticketbestellingen te plaatsen wanneer die frequent (niet gerechtvaardigd) afwezig zijn en/of té laattijdig afzeggen
– te schrappen van een aanwezigheidslijst bij vroegtijdige (niet gerechtvaardigde) verdwijningen en/of onrechtmatige handtekeningen op aanwezigheidslijsten
In ieder geval is KNWV van mening dat over voornoemde (en volgende) problemen moet en mag gecommuniceerd worden zonder boze commentaren. KNWV- bestuursleden zijn immers collega’s, die zich op vrijwillige basis inzetten voor het belang van elke kinesitherapeut.
PQK-criteria opvolgen = uw verantwoordelijkheid
KNWV stelt alles in het werk om – in de eerste plaats voor haar leden – een rijkelijk gevuld activiteitenprogramma aan te bieden met voldoende navormingseenheden en peerreviews waardoor alle leden aan de jaar- en/of periodecriteria van PQK kunnen voldoen. Daarnaast vermeld KNWV op haar activiteiten kalender ook “externe” events die veelal ook geaccrediteerd zijn, mogelijkheden genoeg dus om uw portfolio rijkelijk aan te vullen.
Inschrijven en deelnemen behoren tot de verantwoordelijkheid van de inschrijver !
Basisegels
Om een ticket voor een Peer review en/of een activiteit te kunnen bestellen moet u over een ticketaccount of een ledenaccount beschikken waarmee u kunt inloggen. Dit account maakt u aan door u te registreren op de registratiepagina. De server heeft normaal 24 uur nodig om uw gegevens tot een gebruikersprofiel om te zetten
- Kies voor een ticketaccount dat gratis en niet tijd gelimiteerd is (u kan dus ook in de toekomst voor activiteiten tickets aankopen , met uitzondering van tickets voor peer reviews, zie onder het punt Peer Reviews). Uw account blijft permanent op de server staan maar u kunt het ook laten vernietigen.
- of kies voor een ledenaccount . KNWV biedt 5 lidmaatschapsformules aan welke elk kalenderjaar dienen hernieuwd te worden op 1 januari . Maak uw keuze op
Probleemoplosser
Ik kan geen ticket kopen voor een WA
Oorzaak 1 : hebt u u ingelogd op uw account ? Dan pas kan u nl bovenaan het scherm op de winkelwagen klikken en de inschrijvingsprocedure vervolgen zoals in een webshop
oorzaak 2: er zijn geen tickets meer beschikbaar
Ik kan geen ticket kopen voor een PR
oorzaak 1 : Ingelogd ?(zie hierboven)
oorzaak 2: er zijn geen tickets meer beschikbaar want het max (door PQK bepaald) is bereikt. Wanneer er geen tickets meer zijn wordt dit naast de activiteit aangeduid met “volzet”