Ticketbestellingen

1. Tickets voor wetenschappelijke activiteiten (WA’n) en Peer Reviews (PR’s) worden via aanklikken van de ticketbutton onderaan op een eventpagina besteld. Het bestelproces verloopt zoals in een webshop . Ticketbestelling via mail of via social media wordt genegeerd resp niet geaccepteerd. 
2. Ticketbestellingen worden door de server automatisch opgeteld en chronologisch verwerkt  Hierdoor garandeert KNWV een democratische toepassing van de principes “First asked, first served” en “OP=OP”.
3. Voor elk lid wordt maximaal 1 ticket voorzien voor 1 eenmalige deelname aan 1 online of onsite PR of WA .
4. Een correcte bestelling wordt altijd bevestigd in uw mailbox én die bevestiging dient als inschrijvingsbewijs te worden getoond bij bv onsite /fysieke events.

Geen bevestiging = geen inschrijving = geen deelname!

Collegialiteit en respect voor elkaar

Net zoals u verwacht van uw patiënten, verwacht KNWV van haar deelnemers dat zij zich tijdig afmelden op info@knwv.be zodat wij uw ticket aan een collega verder kunnen geven. Kan u op het laatste nippertje toch niet aanwezig zijn (ziekte , autopanne bv), dan willen we ook dat graag vernemen .
KNWV behoudt zich het recht voor collega’s
– op wachtlijsten voor ticketbestellingen te plaatsen wanneer die frequent (niet gerechtvaardigd) afwezig zijn en/of té laattijdig afzeggen
– te schrappen van een aanwezigheidslijst bij vroegtijdige (niet gerechtvaardigde) verdwijningen en/of onrechtmatige handtekeningen op aanwezigheidslijsten

In ieder geval is KNWV van mening dat over voornoemde of ander problemen moet en mag gecommuniceerd worden zonder boze commentaren. KNWV- bestuursleden zijn immers collega’s, die zich op vrijwillige basis inzetten voor het belang van elke kinesitherapeut.

PQK-criteria opvolgen = uw verantwoordelijkheid

KNWV stelt alles in het werk om – in de eerste plaats voor haar leden – een rijkelijk gevuld activiteitenprogramma aan te bieden met voldoende navormingseenheden en peerreviews waardoor alle leden aan de jaar- en/of periodecriteria van PQK kunnen voldoen. 

Inschrijven en deelnemen behoren tot de verantwoordelijkheid van de inschrijver !

Consulteer onze Helpdesk

De helpdesk-pagina biedt oplossingen voor problemen die u ervaart met inloggen, ticketbestellingen, een lidmaatschap aanmaken of hernieuwen ea. Deze probleemmeldingen worden momenteel per mail via info@knwv.be verwerkt en opgelost maar dit brengt voor uzelf maar ook voor onze administratie veel tijd en ongemakken met zich mee.
Het KNWV-team wil u bij voorbaat danken om voortaan deze FAQ-pagina te consulteren voor een snelle(re) oplossing. 

Om van alle faciliteiten op onze site te kunnen genieten  is registratie noodzakelijk . U kan op de registratiepagina kiezen tussen een ticketaccount of een ledenaccount

  •        Kies voor een ticketaccount wanneer u maar aan een of enkele activiteiten wenst deel te nemen .  U kan ook de gratis KNWV-nieuwsbrief aanvinken.
  •        Kies voor een ledenaccount wanneer u van alle kringfaciliteiten wenst te genieten en/of aan meerdere events wenst deel te nemen. KNWV biedt 5 lidmaatschapsformules aan welke elk kalenderjaar dienen hernieuwd te worden op 1 januari .

Belangrijk:  na het aanmaken van voornoemde accounts neemt de server voor de verwerking van uw gebruikersprofiel  24 tot 48 uur de tijd .  U kan dan in die tussentijd niet inloggen en ook geen tickets bestellen. Oefen dus even geduld uit. 

Probleem 1 : Ik kan geen ticket kopen voor een WA 

Oorzaak 1 : hebt u u ingelogd op uw account ?

  • Hebt u een ticketaccount aangemaakt dan kan u alleen tickets bestellen tegen betaling (wetenschappelijke activiteiten = € 40) en /of voor een Peerview indien beschikbaar.
  • bezit u een ledenaccount dan kan een ticketbestelling geen probleem vormen . Herhaal even het stappenplan en/of kijk of er een andere oorzaak is

Oorzaak 2 : u hebt meerdere mailadressen of accounts wat verwarring schept in de server , Gelieve met het mailadres in te loggen van uw gebruikersprofiel en vervolgens andere accounts te verwijderen.

Oorzaak  3: er zijn geen tickets meer beschikbaar wat normaliter vermeld staat als “volzet” bij de activiteit. Eventueel kan u zich op een wachtlijst laten zetten via mail naar info@knwv.be.  

Probleem 2 : Ik kan geen ticket kopen voor een Peer Review 

KNWV volgt de regelgeving van PQK betreffende Peer reviews strikt op via de software op haar server die het aantal ticketbestellingen bijhoudt en chronologisch verwerkt.  KNWV mag in geen geval het opgelegde PQK-maximum aantal deelnemers overschrijden , De server stopt automatisch de bestellingen wanneer dit maximum wordt bereikt namelijk

      • wanneer 90 % van haar tickets voor Peer reviews werd besteld door haar leden  met  (1) het lidmaatschap KNWV (gratis), (2) het betalend lidmaatschap Axxon-andere-kring All-in (€ 75) en (3) het betalend lidmaatschap Kine (€ 150)
      • wanneer 10 % van haar tickets voor Peer reviews werd besteld door niet-leden.

Stap 1 : log in

Stap 2 : open de gewenste eventpagina

Stap 3 : klik op de button onderaan, het bestelproces zal starten

Te volgen stappen van het bestelproces

Verschijnt er een “oeps” scherm ?
Kies de passende oplossing

Krijgt u ,dit scherm – zelfs al hebt u ingelogd met uw account  – dan hebt u waarschijnlijk het verkeerde account gebruikt omdat u er meerdere hebt/had aangemaakt. Probeer opnieuw met een actief account .

Stap 4

De ticketpagina vermeldt de details van uw bestelling .
Indien OK, klik dan op de button

Stap 5

Op de pagina “winkelwagen” kan u uw bestelgegevens nazien , aanpassen en of nieuwe bestellingen toevoegen. Indien u slechts 1 ticket wenstte , klik dan onderaan op de button

Stap 6

Op de pagina “factuurgegevens” kan u al uw (profiel)gegevens en bestelgegevens nazien. Vink onderaan” het vakje aan waarmee u akkoord gaat , en klik vervolgens op de button

Stap 7

Uw bestelling werd op de server ontvangen en wacht op verwerking.
U ziet nogmaals al uw gegevens die u ook kan bekijken via de button.

Stap 8

Enkele minuten later zal u in uw mailbox uw bestelbevestiging ontvangen .

De server moet uw bestelling echter nog nazien en daarna valideren .

Stap 9

De server heeft 24 uur tot 48 uur nodig. voor de validatie van uw bestelling.

Kijk uw mailbox na , u zal er uw gevalideerd deelnamebewijs terugvinden welke u moet tonen wanneer u naar het event komt.

HET IS HEEL BELANGRIJK DAT U HET BESTELPROCES NIET ONDERBREEKT EN/OF NOOIT AFSLUIT ZONDER EEN BESTELBEVESTIGING (STAP 7 & 8)

  1. Auditorium Den Amber in het opleidingscentrum ZOWE

Dit auditorium is onze prioritaire locatie voor onze evenementen.  Dit centrum in de Barrierestraat 2d  te Sint Michiels Brugge , is immers vlot bereikbaar via tal van toegangswegen die leiden naar de balkonrotonde aan het Brugs station.

Het biedt ook veel gratis parkeerplaatsen aan welke zich aan de achterkant van het gebouw bevinden. Vandaar vertrekt een wandelpad naar de glazen deuren die toegang geven tot het gebouw.